Contracten

Graag willen wij helpen met het opstellen van het contract met de winkelinrichter. Tijdens contractonderhandelingen neem je veel mogelijke scenario’s samen door waarbij plichten, rechten en werkwijzen worden afgesproken. Vooraf zijn deze afspraken relatief makkelijk te maken. Als men zich vooraf realiseert welke situaties zich voor kunnen doen zijn deze situaties ook makkelijker te voorkomen of juist te creëren. Een goed contract voorkomt problemen en moet zorgdragen voor een optimale motivatie voor de interieurbouwer om ieder project perfect op te leveren.

Door de grote ervaring met contracten met zowel Nederlandse als internationale winkelformules, kunnen wij een blauwdruk voor een contract leveren, die past bij de specifieke wensen van nagenoeg iedere winkelketen.

In de contracten met de winkelinrichter worden volgende zaken doorgaans opgenomen:

  • Product development
  • Certificates and license
  • Order Process
  • Acceptance of delivery
  • Delay of deliveries
  • Forecast
  • Using type of machines and / or production location
  • Maintenance, Repair, Replacement and Installation
  • Price / payment
  • Intellectual property rights
  • Installation and maintenance manuals
  • Clearing of goods and transport
  • Quotations
  • Price indexation

Neem contact op met Procurama